Płyta podłogowa, w samochodach jest narażona na ciągły kontakt z wilgocią i solą drogową. Niestety już po kilku latach po opuszczeniu z fabryki jest podatna na korozję.
Pordzewiała podłoga nie tylko wygląda okropnie, ale przede wszystkim nie spełnia swojej podstawowej funkcji – nie zachowuje stref zgniotu w czasie ewentualnej kolizji.
Aby dobrze wykonać konserwację, trzeba się do tego dobrze przygotowywać: usuwamy wszystkie lotne ogniska korozji, stosujemy odrdzewiacz w miejscach najmocniej skorodowanych, stosujemy podkład reaktywny/epoksydowy, aplikujemy masę konserwującą a następnie czekamy do wyschnięcia. Cały proces konserwacji prowadzony jest na ogrzewanej hali dzięki czemu możemy wykonywać konserwacje przez cały rok lecz warto o tym pomyśleć w sezonie letnim.
Konserwacja podstawowa Cena nie zawiera dem./motaż el. plastikowych/ wydechu | od 1000 zł |
Konserwacja pełna Cena zawiera dem./motaż el. plastikowych/ wydechu | od 2000 zł |
Polskie Centrum Samochodowe - warsztat, klimatyzacja, wulkanizacja, geometria. ProfiAuto Serwis165 opinii GoogleDAWID2023-12-02Wszystko na telefon,sprawnie i co najważniejsze dobrze wykonana robota. Polecam 👌Radosław Będkowski2023-12-02Niedawno naprawiałem klimatyzację. Bylem bardzo zadowolony z obsługi. Zamierzam ponownie skorzystać z usług.Krystian Czeladź2023-11-15Obsługa na najwyższym poziomie polecam!Anna Kuc2023-10-22Miła i pomocna obsługa.Luiza Fredyk2023-09-26Profesjonalna obsługa, fachowe porady u przemiłe chłopaki. Polecam nigdy się nie zawiodłam.
Copyright © 2022. All rights reserved. Developed by Recodeit.